"نشریه" ماهنامه تسنیم "غدیر مقدمه عاشورا"

❣️✨❣️✨❣️✨
✨❣️✨❣️
﷽؛
#چهارمحال_و_بخیاری
#زینبیه_فارسان

#ماهنامه_تسنیم
#نشریه

🌼سری چهل دوم

با موضوع

🍃غدیر مقدمه عاشورا 🍂

پیشنهاد #دانلود 💥

#معرفی_کتاب🔆

📗کتاب

🔸 حکمت و معیشت، شرح نامه امام علی به امام حسن علیهما🔸 السلام

دفتر نخست
حکمت و معیشت که به عون الهی، در چهار دفتر نشر خواهد یافت، شرح¬نامه حکیمانه و حاکمانه امام علی (ع) به فرزند خویش است که مشتمل بر لباب حکمت عملی و اصول تدبیر منزل و تهذیب خلق و تنظیم معیشت دنیوی است. این گنج شایگان شامل دهها درس و ادب رایگان از این دست است و حکمت و معیشت به قدر مقدور، و با تکیه بر توفیق و عنایت حق، به کاوش در آن کوشیده است، تا اندکی از دین عظیمی را که بدان کتاب الهامی دارد ادا کند و دوستان آن ولی اعظم حق را دامنی پر گل از این بوستان ارمغان آورد. امام علی در این نامه با فرزندان صلبی و همه فرزندان روحانیش که “بی¬ مزاج آب و گل نسل وی ¬اند “سخن می¬گوید و گزیده تجربه¬ های ناب عمر پر حادثه و پر تامل خود را با آنان در میان می¬گذارد و به آنان درس عبودیت و حریت و حکمت و عزت و عفت و دنیاشناسی و مرگ ¬اندیشی و خداپرستی و تاریخ -پژوهی می¬دهد و خرد و کلان رموز آداب معیشت کامیاب و سعادتمند را بازنماید.


#معرفی_کتاب🔆

📕کتاب

🔹 پنجره‌های تشنه؛ سفر به کربلای حسین🔹

کتاب «پنجره‌های تشنه» روزنوشت‌های انتقال ضریح امام حسین علیه السلام از قم به کربلا است؛ کتابی جذاب با قلمی ساده و روان و عامیانه به دور از پیچیدگی‌های قلم برخی نویسندگان. این کتاب شما را به یک فضای جذاب و بدیع می‌برد. مثل اینکه رو به روی نویسنده نشسته باشید و او هر چه را که در طی این مسیر دیده بدون بزرگنمایی برای شما تعریف کند. اتفاقاتی که اگر در جایی دیگر می‌شنیدیم شاید باور پذیر نبودند.
ماجرای ساخت و انتقال ضریح مطهر امام حسین علیه السلام برای حدود یک دهه قبل است. ماجرایی که از آن چیز‌هایی در رسانه شنیده‌ایم. بعضی‌ها هم که می‌توانستیم، به بازدید از ضریح رفتیم و بعضی‌ها هم زمان انتقال ضریح به استقبالش.
در همان ایام خبرها و مطالبی را در مورد این ماجرا در رسانه ها می‌شنیدیم، اما در این کتاب چیز‌های دیگری می‌خوانیم. روایتی متفاوت که با جزئیات و تصاویرش ماجرا را برای ما ملموس می‌کند.


📍۱۴٠۲/۴/۶

✒️@zeynabiyon

ادامه »

موضوعات: نشریه تسنیم, ماهنامه  لینک ثابت



[سه شنبه 1402-04-06] [ 03:26:00 ب.ظ ]