حجاب استایل یا کسب در آمد

✍️رسول اکرم می فرمایند:
♦️اگر مردی راضی شود به اینکه زنش #آرایش کرده از خانه خارج شود، #بی_غیرت است .
♦️و اگر کسی این مرد را بی غیرت بنامد گناهی نکرده ،و زن هنگامی که آرایش کرده و معطر از خانه اش خارج شود و شوهرش به این عمل #رضایت دهد ، باهر قدمی که زن بردارد برای شوهر او خانه ای در #جهنم ساخته می شود .
♦️پس وصیت مرا در مورد زنان خود به خاطر بسپارید ، تا از شدت حسابرسی خدا نجات پیداکنید.

?جامع الاخبار ص ۱۸۵

?حجاب لاکچری با طعم اینستاگرام!

?دختران جوان اینستاگرامی، اینفلوئنسر‌های مذهبی، حجاب استایل‌هایی که در صفحات خود، مدل‌های مختلف لباس و روسری را برای مخاطبان نمایش می‌دهند. آنها ویدیو‌هایی هم درباره مدل‌های جذاب بستن شال و روسری و پست‌هایی درباره ست‌کردن رنگ‌ها، کیف و کفش و ساعت و… به اشتراک می‌گذراند.

?خودشان معتقدند دغدغه تبلیغ حجاب را دارند و مشغول کار فرهنگی هستند تا زنان را به حجاب علاقه‌مند کنند. اما عده‌ای هم می‌گویند این دختران به دنبال کسب درآمد و تبلیغ سبک‌زندگی پرهزینه‌شان هستند
.
?تعریف جدیدی که حجاب استایل‌ها از حجاب در جامعه جا می‌اندازند بیشتر یک تظاهر به حجاب برای کسب درآمد است؛ قربانی اصلی آن افرادی هستند که واقعا به حجاب اعتقاد دارند و نه معتقد به استفاده از این استایل‌ها هستند و نه گریزی از آن دارند؛ و حالا ذهن درگیر کشمکش جدیدی می‌شود که واقعا حجاب استایل‌ها چه میزان به دنبال کسب درآمد هستند و چقدر دغدغه‌ تبلیغ فرهنگ حجاب را دارند؟
? #علی_جمشیدی

موضوعات: مناسبتی  لینک ثابت



[دوشنبه 1399-04-23] [ 08:46:00 ق.ظ ]