ماهنامه تسنیم (ما ملت امام حسینیم ) معرفی کتاب

#چهارمحال_و_بختیاری
#زینبیه_فارسان
#نشریه
#ماهنامه_تسنیم
مورخ ۱۹/۶/۹۹
ماهنامه تسنیم توسط کانون پژوهشی و کانون فرهنگی به انتشار رسید .
سری ۲۷ (شهریورماه و مهرماه ۹۹)
#ماهنامه_تسنیم به مسئولیت استاد ارجمند مدیریت مدرسه الهام زکی زاده و ارزیاب محتوا سرکار خانم ساجده علیخانی و سردبیر نشریه خانم فاطمه حیدری به قلم بانوان محترم خانم علیخانی و خانم زهرا نجفی شلمزاری تهیه و تنظیم گردید .
موضوع #ماهنامه_تسنیم ماهنامه فرهنگی پژوهشی (ماملت امام حسین ع هستیم ) برگرفته از سخن زیبا و راستین سردار شهید راه حرم #حاج_قاسم_سلیمانی .
کانون پژوهشی و کانون فرهنگی مدرسه
????

??
?@zeynabiyon?

#چهارمحال_و_بختیاری
#زینبیه_فارسان
#معرفی_کتاب
مورخ ۹۹/۶/۱۹
مجری:کانون پژوهشی و فرهنگی
کتاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز هم‌زمان با آغاز ماه محرم با عنوان «نهضت حسینی در پرتو قرآن» از سوی مؤسسه درس‌هایی از قرآن منتشر شد.مطالعه کتاب «نهضت حسینی در پرتوقرآن»که از آن با عنوان روضه‌ای قرآنی یاد می‌شود، برای فعالان فرهنگی و روحانیون توصیه می‌شود، زیرا تلاش شده است که از حوادث کربلا، نمونه‌هایی که با قرآن تطبیق منطقی دارد به دور از ذوقیات بیان شود.
در این کتاب به مباحثی نظیر شاخصه‌های قیام امام حسین (ع)، جلوه‌هاى قرآن در کربلا، شیوه‌های نهی از منکر، ارزیابی یاران، امام حسین در قرآن، یقین یاران امام حسین (ع)، تبعیض نژادی ممنوع، پیروی از شیطان، عامل سقوط انسان، نقش زنان در کربلا، سفارش‌های پیامبر در جنگ و … اشاراتی شده است.
????
??

?@zeynabiyon?

ادامه مطلب :

ماهنامه تسنیم (ما ملت امام حسینیم ) معرفی کتاب
موضوعات: معرفی کتاب, نشریه تسنیم  لینک ثابت



[شنبه 1399-06-22] [ 09:59:00 ق.ظ ]